Sertai Kami di Facebook

Sunday, April 13, 2014

Projek Raya 2014 - Haszoor Muaidi

0 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sekarang ni kita dah berada di pertengahan bulan April 2014.. 

Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini jatuh pada 28 atau 29 Julai 2014.. Ini bermaksud tinggal lagi kira-kira 3 bulan lebih sahaja lagi sebelum kita menyambut Hari Raya Aidilfitri...

Bagi sesetengah kaum wanita yang tidak mahu bersusah payah mencari tukang jahit di saat-saat akhir, mereka telah mula mencari kain pasang untuk di buat baju raya..

Ialah bukannya senang nak cari tukang jahit di saat-saat akhir.. Ramai tukang jahit yang akan menutup tempahan sebaik sahaja kuota tempahan yang telah mereka tetapkan penuh.. 

Untuk mengelakkan keadaan ini daripada berlaku, ada golongan wanita yang dah pun mula membeli kain untuk di buat baju raya mulai dari sekarang.. 

Senario ini memberi satu berita baik kepada mereka yang ingin mencari duit raya untuk musim perayaan..


Sumber Gambar : Klik Di Sini

Menyedari peluang ini, Encik Haszoor Muaidi yang terkenal sebagai pemborong kain pasang dan baju raya, telah mempelawa rakan-rakan untuk berniaga secara online bersama-sama dengan beliau.

Tak susah pun nak jadi rakan niaga beliau.. Tugas anda hanya bantu beliau promosikan produk-produk Hot kepunyaan beliau yang biasanya laris dijual sebelum tiba Hari Raya Aidilfitri menerusi Facebook.. Apabila dapat jualan, beliau yang akan menghantar produk-produk tersebut kepada pelanggan-pelanggan anda dan anda akan menerima keuntungan hasil jualan yang diperolehi..

Ya Betul!! Tugas anda hanya lakukan promosi secara online sahaja.. Kerja-kerja yang selebihnya beliau dan rakan-rakan beliau yang lakukan.. 
  • Beliau akan menyediakan 10 produk paling hot untuk dijual pada bulan ramadhan. 
  • Beliau akan memikirkan tentang stok jualan.. Anda tak perlu pegang dan simpan stok, tak perlu bimbang tentang penghantaran produk. Segala kerja yang memakan masa anda akan diuruskan oleh beliau dan rakan-rakan beliau
  • Beliau juga turut menyediakan ayat-ayat PROMOSI produk. Teknik promosi di Facebook juga telah disediakan. Tugas anda hanya copy dan paste sahaja. 

Keuntungan produk tinggi. Antara 30% hingga 100%. Contohnya produk yang berharga RM100, untung anda adalah antara RM30 hingga RM50. Sekiranya anda berjaya menghasilkan minimum 10 jualan, anda boleh dapat duit raya antara RM300-RM500.. Bolehlah anda gunakan duit tersebut untuk:

  • Beli baju raya untuk diri sendiri, keluarga, ibu bapa, isteri dan anak-anak. 
  • Beli kuih raya, kek, lemang, ketupat dan rendang. 
  • Bayar zakat dan sedekah lebih daripada hari biasa!
  • Kalau hasil jualan banyak.. Boleh buat beli perabot baru, langsir baru, sofa baru dan pelbagai hiasan rumah untuk persiapan hari raya..

10 produk hot yang Encik Haszoor Muaidi sediakan mudah untuk jual. Semua orang mahu produk hot ni! Kita hanya akan menjual produk ini di Facebook. Jadi pastikan anda mempunyai akaun facebook! 

Macamana? menarik tak tawaran yang diberikan untuk menjadi rakaniaga Encik Haszoor Muaidi?

Macamana nak jadi Rakaniaga Beliau?

Untuk maklumat lanjut, saya syorkan anda klik di link di bawah:


0 comments:

Post a Comment

Iklan Paling Diminati..

Iklan (125X125)

Iklan (468 x 60)

Ilmu Pelaburan

Info Keluarga

Pemasaran Internet

Iklan (150X150)

Ruangan Iklan Secara Percuma Di Blog Discount Hari2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat Datang..dan ribuan Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk memberi peluang kepada orang ramai untuk mengiklankan perniagaan mereka..

Kepada rakan-rakan yang berminat untuk meletakkan iklan di blog ini.. jangan segan silu untuk menghubungi saya menerusi email atau menghantar sms kepada saya seperti berikut:

email: nuargto@gmail.com
H/P : 0165425547

Anda boleh menghubungi saya menerusi perbualan telefon hanya apabila berada di luar waktu bekerja. Tetapi saya syorkan anda menghantar sms kepada saya terlebih dahulu..

Iklan anda akan disiarkan selewat-lewatnya dalam tempoh 7 hari selepas maklumat pengiklanan saya terima..

Terdapat 4 ruangan pengiklanan yang boleh anda pilih seperti berikut:

1) Iklan pada Post (boleh letakkan gambar dan penerangan produk/hartanah). Iklan anda akan turut dikongsikan di Fanpage Discount hari2
2) Banner bersaiz 468 X 60 (RM20)
3) Banner bersaiz 150 X 150 (RM15)
4) Banner bersaiz 125 X 125 (RM10)

Tempoh pengiklanan untuk banner bersaiz 468X60, 150X150 dan 125X125 ialah satu bulan sahaja. Selepas cukup satu bulan, sekiranya anda berminat untuk melanjutkan tempoh pengiklanan tersebut anda perlu membuat bayaran tambahan.

Semoga usaha anda meletakkan iklan di Blog Discount Hari2 akan memberi manfaat kepada anda..

"Blog Discount Hari2 sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada anda"

Sekian, Terima kasih..

(Muhamad Anuar Bin Marsib)
Admin
Blog Discount Hari2

Koleksi Blog Saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...