Sertai Kami di Facebook

Wednesday, February 22, 2012

Hadiah Istimewa Khas Untukmu...

5 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pengunjung dan para pengiklan di blog Discount Hari2.. Anda begitu berharga buat diri saya.. tanpa anda siapalah saya.. Tanpa pembaca siapalah penulis.. Tanpa pengunjung tiada pengiklan yang sudi mengiklankan perniagaan mereka di blog ini ..



Peranan seorang blogger pada hari ini adalah berkongsi informasi dengan para pengunjung blog mereka... Jadi selain menulis entri kita juga boleh berkongsi maklumat melalui gambar, video, ebook dan sebagainya.. 

Saya masih ingat lagi pesan Dato' Dr. Fadzilah Kamsah dalam salah satu ceramahnya berjudul Petua/Tips menghilangkan perasaan Bosan Di Tempat Kerja..

Beliau menyarankan supaya kita menghadiahkan sesuatu kepada diri kita sekiranya kita berpuas hati dengan kerja yang kita lakukan.. Antara hadiah yang boleh diberikan kepada diri sendiri adalah buku, ebook, Pen, Pakaian, minyak wangi, Peralatan sukan dan sebagainya..

Sebenarnya saya suka menghadiahkan buku dan ebook kepada diri saya sendiri atas setiap kejayaan yang saya kecapi.. Tapi masalahnya dah banyak "hadiah" buku yang saya ada.. Dan ada diantaranya tak sempat pun saya nak baca..


Jadi disebabkan itu, saya berhasrat untuk menghadiahkan 7 buah ebook kepada pengunjung blog saya sebagai satu perkongsian ilmu untuk menggalakkan orang ramai supaya minat membaca..

Dua daripada ebook  tersebut merupakan hasil penulisan saya.. Pada awalnya saya ingin menjadikan ebook ini sebagai bonus dalam penjualan ebook saya suatu hari nanti.. Tapi di atas kekangan masa, saya sendiri pun tak pasti bila masa yang sesuai untuk saya menjual ebook sendiri yang dapat memuaskan hati pembaca saya..

Jadi daripada ilmu yang saya tulis disimpan begitu lama tanpa dibaca, lebih baik saya hadiahkan kepada pengunjung-pengunjung blog saya.. Anda boleh memuat turun ebook saya dan juga ebook usahawan internet yang lain dengan klik pada mana-mana gambar atau tulisan yang terdapat di bawah:-


(Terhad untuk 200 orang yang terawal sahaja)



(Terhad untuk 200 orang yang terawal sahaja)














Nota : Sekiranya anda mendapat manfaat dengan membaca ebook-ebook yang saya hadiahkan diharap sudi follow blog saya dan tinggalkan komen yang membina. Komen anda amat diperlukan untuk memberi semangat kepada saya untuk terus menulis pada masa akan datang. Melalui komen anda juga secara tidak langsung akan dapat merangsang orang ramai untuk turut membaca.. 






5 comments:

Post a Comment

Iklan Paling Diminati..

Iklan (125X125)

Iklan (468 x 60)

Ilmu Pelaburan

Info Keluarga

Pemasaran Internet

Iklan (150X150)

Ruangan Iklan Secara Percuma Di Blog Discount Hari2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat Datang..dan ribuan Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk memberi peluang kepada orang ramai untuk mengiklankan perniagaan mereka..

Kepada rakan-rakan yang berminat untuk meletakkan iklan di blog ini.. jangan segan silu untuk menghubungi saya menerusi email atau menghantar sms kepada saya seperti berikut:

email: nuargto@gmail.com
H/P : 0165425547

Anda boleh menghubungi saya menerusi perbualan telefon hanya apabila berada di luar waktu bekerja. Tetapi saya syorkan anda menghantar sms kepada saya terlebih dahulu..

Iklan anda akan disiarkan selewat-lewatnya dalam tempoh 7 hari selepas maklumat pengiklanan saya terima..

Terdapat 4 ruangan pengiklanan yang boleh anda pilih seperti berikut:

1) Iklan pada Post (boleh letakkan gambar dan penerangan produk/hartanah). Iklan anda akan turut dikongsikan di Fanpage Discount hari2
2) Banner bersaiz 468 X 60 (RM20)
3) Banner bersaiz 150 X 150 (RM15)
4) Banner bersaiz 125 X 125 (RM10)

Tempoh pengiklanan untuk banner bersaiz 468X60, 150X150 dan 125X125 ialah satu bulan sahaja. Selepas cukup satu bulan, sekiranya anda berminat untuk melanjutkan tempoh pengiklanan tersebut anda perlu membuat bayaran tambahan.

Semoga usaha anda meletakkan iklan di Blog Discount Hari2 akan memberi manfaat kepada anda..

"Blog Discount Hari2 sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada anda"

Sekian, Terima kasih..

(Muhamad Anuar Bin Marsib)
Admin
Blog Discount Hari2

Koleksi Blog Saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...