Sertai Kami di Facebook

Wednesday, November 10, 2010

Produk Keluaran Syarikat InHealth Beauty

0 comments
Sudahkah anda membaca iklan kami sebelum ini di Majalah Mingguan Wanita. Jika belum dapatkan Majalah Mingguan Wanita keluaran terkini. Terdapat testimoni dari beberapa orang pengguna yang pernah menggunakan produk kami. Selain itu, iklan kami juga turut disiarkan di TV3.

Terdapat beberapa produk keluaran syarikat kami yang disyorkan untuk anda cuba bagi menyelesaikan masalah yang sedang anda hadapi. Kami memasarkan produk Buatan Malaysia  dan di jamin HALAL. Berikut merupakan produk-produk kami yang perlu anda cuba supaya anda kelihatan lebih menarik di hadapan SI DIA


  GLUTA WHITE

Gluta White dirumus khas untuk mereka yang menginginkan kulit yang putih mulus. Ia mengandungi ekstrak goji, ekstrak aloe vera, ekstrak biji anggur ceri acerola, gluthathione, buah delima dan stevia.

Disyorkan untuk diambil bagi menangani sabarang kerosakan radikal bebas dan toksin pada tubuh. Kesannya anda seperti mendapat tubuh yang baru dan kulit yang semakin cerah,bersih dan bebas dari sebarang cela. 

 NEWMAN

Merupakan Supplemen untuk kesuburan kaum lelaki. Dirumus khas dengan herba tribulus terrestris, ekstrak guarana, ekstrak pale catechu, ekstrak epimedium, ekstrak fenugreek, mineral, vitamin dan ekstrak tiram yang kaya dengan zink dan taurin. Amat sesuai untuk mereka yang penat bekerja, stress dan memerlukan tenaga tambahan. 

REGAIN


Dirumus khusus untuk memudahkan hidup anda. Produk 3 dalam 1 ini bertujuan untuk menjadikan anda lebih sihat, bertenaga dan sentiasa tampak muda dan segar. Disamping itu produk ini juga dapat meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan metabolisma, daya ingatan yang lebih peka, tidur lena, proses penyembuhan luka menjadi lebih cepat, melembabkan kulit dan pelbagai khasiat yang lain lagi.
Regain merupakan penemuan dari kajian intensif dengan hasil yang optimum. Justeru itu, produk ini amat sesuai digunakan oleh semua peringkat umur, serta sesuai untuk lelaki dan perempuan.


B'WHITE



Berfungsi 3 dalam 1 iaitu mencerah, mencantikkan kulit dan anti-penuaan. Berfungsi sebagai Sunblock sekaligus whitening. Kesan pencerahan yang sekata. Kulit menjadi lebih bersih, tegang dan berseri. Berupaya melindungi kulit dari sinar UV. Proses penyerapan semua zat aktif B'White yang lebih berkesan di dalam tubuh anda.
Nota: Klik pada gambarajah, sekiranya anda ingin membeli produk yang diiklankan.

0 comments:

Post a Comment

Iklan Paling Diminati..

Iklan (125X125)

Iklan (468 x 60)

Ilmu Pelaburan

Info Keluarga

Pemasaran Internet

Iklan (150X150)

Ruangan Iklan Secara Percuma Di Blog Discount Hari2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat Datang..dan ribuan Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk memberi peluang kepada orang ramai untuk mengiklankan perniagaan mereka..

Kepada rakan-rakan yang berminat untuk meletakkan iklan di blog ini.. jangan segan silu untuk menghubungi saya menerusi email atau menghantar sms kepada saya seperti berikut:

email: nuargto@gmail.com
H/P : 0165425547

Anda boleh menghubungi saya menerusi perbualan telefon hanya apabila berada di luar waktu bekerja. Tetapi saya syorkan anda menghantar sms kepada saya terlebih dahulu..

Iklan anda akan disiarkan selewat-lewatnya dalam tempoh 7 hari selepas maklumat pengiklanan saya terima..

Terdapat 4 ruangan pengiklanan yang boleh anda pilih seperti berikut:

1) Iklan pada Post (boleh letakkan gambar dan penerangan produk/hartanah). Iklan anda akan turut dikongsikan di Fanpage Discount hari2
2) Banner bersaiz 468 X 60 (RM20)
3) Banner bersaiz 150 X 150 (RM15)
4) Banner bersaiz 125 X 125 (RM10)

Tempoh pengiklanan untuk banner bersaiz 468X60, 150X150 dan 125X125 ialah satu bulan sahaja. Selepas cukup satu bulan, sekiranya anda berminat untuk melanjutkan tempoh pengiklanan tersebut anda perlu membuat bayaran tambahan.

Semoga usaha anda meletakkan iklan di Blog Discount Hari2 akan memberi manfaat kepada anda..

"Blog Discount Hari2 sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada anda"

Sekian, Terima kasih..

(Muhamad Anuar Bin Marsib)
Admin
Blog Discount Hari2

Koleksi Blog Saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...